Dongfeng Motor Rus rahbari Vang Peng bilan intervyu (katta rejalar)

28.01.2021 in Bozor sharhlari, Yangiliklar

DFM brendi uchun o’tgan yil savdolarning 58 foizga o’sishi va yil oxirida ikkita istiqbolli yangi modellar chiqarilishi bilan ajralib turdi: Dongfeng AX4 va Dongfeng 580. Dilerlik tarmog’i faol ravishda kengaymoqda – 2018 yilning ikkinchi yarmida yolg’iz o’zi 13 ta vakolatli markazlar bilan to’ldirildi.

Rossiya bozorida o’ta ehtiyotkor siyosatni olib boruvchi brendning rivojlanishi muttasil davom etmoqda, bu ham professional hamjamiyat, ham oddiy avtoulovchilarning qiziqishini uyg’otmoqda. Dongfeng Motor Rus kompaniyasining bosh direktori Van Peng bilan suhbatda ushbu qiziqishni to’liq bo’lmasa ham, hech bo’lmaganda qisman qondirishga harakat qilamiz.

– Janob Vang Peng, rusumli rusumdagi rusumdagi rusumdagi rusumdagi avtomobillar bilan brendning mavjud bo’lish davridagi ba’zi bir oraliq natijalarni sarhisob qilar ekan, eng muhimi nimani ta’kidlamoqchisiz?

– Yodingizda bo’lsa kerak, biz 2014 yilning ikkinchi yarmidan boshladik – biz juda qiyin davrga, inqiroz boshlanganda etib keldik. Ammo biz vaziyatni eng maqbul tarzda engishga muvaffaq bo’ldik: biz bilan birga kelganlarning barchasidan biz eng yaxshi savdo-sotiqni namoyish etdik, biz narx belgilashda va dilerlik tarmog’ini rivojlantirishda eng barqaror bo’lib chiqdik. Ushbu to’liq bo’lmagan besh yil ichida brend 5000 ga yaqin avtomobil sotishga muvaffaq bo’ldi.

Shunday qilib, endi men Rossiyadagi DFM inqirozdan yaxshi chiqdi va muntazam ravishda ijobiy dinamika ko’rsatadigan bozor bilan birga davom etmoqda deb da’vo qilishim mumkin. Bizning mutaxassislarimizning fikriga ko’ra, 2022 yilga kelib u 2 million avtomobilga qaytariladi va bugun bunga tayyorgarlik ko’rishimiz kerak. Barcha yo’nalishlarda tayyorlaning – dilerlar bilan o’zaro aloqada, namunaviy yo’nalishni ishlab chiqishda, hukumat va tijorat tuzilmalari bilan aloqalarni o’rnatishda va boshqalar.

Masalan, tovar belgisi hozirgi vaqtda ko’plab o’zaro manfaatli aloqa nuqtalarini topib, ko’plab avtomobillarni almashish operatorlari bilan muzokaralar olib bormoqda. Yaqinda siz bizning mashinalarimizni ushbu tizimda ko’rasiz.

– Sizning fikringizcha, DFMni Rossiya bozoridagi Xitoy avtomobil markalari orasida nimalar bilan ajralib turadi?

– 2000 yilning birinchi o’n yilligida. Rossiyada tobora ko’proq Xitoy avtoulovlari markalari paydo bo’la boshladi. Kimningdir ishi yurishmadi, kimdir hali ham bu erda juda yaxshi ishlaydi. Dongfeng, Xitoyning eng yirik avtomobil ishlab chiqaruvchilardan biri sifatida – biz yiliga 4 milliondan ortiq avtomobil ishlab chiqaradigan dunyodagi etakchi avtomobil ishlab chiqaruvchilar reytingida 10-o’rinni egallab turibmiz – Rossiya bozorini strategik ahamiyatga ega deb biladi va unga mos ravishda munosabatda bo’ladi.

Biz har qanday iqtisodiy qiyinchiliklarga qaramay, barqarorlik va ishonchni targ’ib qilib, shu erda bo’lishni niyat qildik. Biz avtomobilsozlik sohasidagi davlat siyosatiga e’tibor berib, o’z faoliyatimizni Rossiya hukumatining strategik rejalariga muvofiq ravishda ishlab chiqarishni, shu jumladan ishlab chiqarishni mahalliylashtirish variantlarini ko’rib chiqishni hisobga olgan holda, bu erdan ketmoqchi emasmiz.

Biz yashin tezligida qaror qabul qiladigan xususiy kompaniya emasmiz va agar biror narsa noto’g’ri bo’lsa, biz shunchaki qo’llarimizni yuvamiz. Biz bozorni juda uzoq vaqt va diqqat bilan o’rganamiz, iqtisodiy imkoniyatlarni hisoblaymiz, siyosatimizni shakllantiramiz va hk. Ya’ni, bizning ishimiz kelajakka nazar tashlab, asta-sekin, rejalashtirilgan, o’ylangan holda amalga oshirilmoqda. Shuning uchun, siz har doim bizga ishonishingiz mumkin – biz sizni xafa qilmaymiz.

Dongfeng Motor Group 1969 yilda tashkil etilgan Xitoyning eng yirik avtomobilsozlik kompaniyasi hisoblanadi. 2017 yil oxirida uning aktivlari 47 milliard dollardan oshadi va 160 ming xodim ishlaydi. 2017 yilda Dongfeng Motor 4,121,000 avtomobillarini sotdi va 90 mlrd. Fortune Global 500 reytingida 65-o’rinni egallagan va 500 ta eng yaxshi Xitoy kompaniyalari orasida 15-o’rinni egallagan. Dongfeng «100 yillik barqaror rivojlanish, xalqaro bozorda mustaqil rivojlanish» kontseptsiyasiga javob berishga intiladi. Ayni paytda, Dongfengning sotuvi o’sib bormoqda va tovar qiymati har yili oshib bormoqda. Interbrand China 2018 reytingida Dongfeng 40-o’rinni egallab turibdi va Xitoy avtomobil ishlab chiqaruvchilari orasida birinchi o’rinda turadi.

– Kompaniya katta xalqaro tajribaga ega. Rossiya bozori unda qanday joyni egallaydi?

– O’tgan yillarda Dongfeng xalqaro avtomobil bozorida faol ravishda ilgari surildi, xalqaro operatsiyalarni amalga oshirdi, yangi mahsulotlar ishlab chiqardi, kooperatsiyani rivojlantirdi va global distribyutorlar bilan aloqa o’rnatdi, avtomobillar eksportini oshirdi. 10,000 avtomobillaridan boshlab xalqaro bozor o’z ishini to’xtatmadi va Dongfengning xalqaro mavqei sezilarli darajada yaxshilandi. Dongfeng milliy «Bir kamar – bitta yo’l» kontseptsiyasiga qo’shildi va xalqaro bozorda rivojlanib bormoqda.

Ushbu strategiyaning muhim qismi Rossiya bozorida chuqurroq asoslanishdir. Dongfeng AX4 va 580 rusumlaridan tashqari Rossiya bozorida 5 ta yo’lovchi modellari va 2 ta tijorat transport vositalarini taqdim etdi. Kelajakda Dongfeng Rossiya bozoriga yanada sifatli mahsulotlarni etkazib berishni davom ettiradi.

Dongfeng Rossiyada 14 yildan so’ng rasmiy sotuvlarni boshlaganidan beri, 4 yillik mashaqqatli mehnatdan so’ng, kompaniya Rossiyada ma’lum mashhurlikka erishdi. Dilerlik tarmog’i 30 ta asosiy shaharni qamrab oladi va ularning soni 32 ga etdi. Kelajakda biz sharqda rivojlanishda davom etamiz. Biz investitsiyalarni ko’paytiramiz, dilerlar sonini 50 taga etkazamiz va 2-3 yil ichida 3000 dona, 3-5 yil ichida 5000 donadan ko’proq avtomobil sotishni rejalashtirmoqdamiz.

– Dilerlik tarmog’ini rivojlantirish haqida gapirganda: sizningcha, Dongfeng brendi bilan hamkorlikning diler uchun asosiy afzalliklari nimada?

– Dilerlik biznesi uchun – avtomobillarni sotish va ularga xizmat ko’rsatish biznesi uchun juda qiyin davr keldi. Agar bir vaqtlar yaxshi dilerlik oyiga 50 dan 250 gacha avtomobil sotgan bo’lsa, inqiroz boshlanishi bilan bu ko’rsatkich sezilarli darajada kamaydi. Umuman olganda dilerlik biznesi tubdan o’zgarib ketdi. Ba’zi futbolchilar uni tark etishdi, boshqalari iloji boricha qisqarishdi, qalinlashdi. Ko’pchilik formatni o’zgartirib, mono-brend salonlarini ko’p markali salonlarga aylantirdi.

Biz, avtoulov ishlab chiqaruvchisi sifatida, ko’p brendga xalaqit bermaymiz, sheriklarimizga imkon qadar ko’proq harakat erkinligini berishga harakat qilamiz, shu bilan birga brendning korporativ standartlariga rioya qilamiz. Shu sababli, bugungi kunda Dongfeng, ayniqsa mintaqalarda, ko’p markali salondir. Bundan tashqari, siz 2S va 3S formatlarida diler bo’lishingiz mumkin, ya’ni. vakolatli xizmat ko’rsatish stantsiyasi sifatida ishlash.

Men Dongfeng eng yuqori daromadga ega deb aytmayman, ammo Dongfengda dilerga tovar sotuvlarini, shuningdek, xizmat ko’rsatish va ehtiyot qismlarni sotish uchun xarajatlarini minimallashtirishga yordam beradigan juda yaxshi motivatsiya tizimi mavjud. Biz tezkor javob berish tizimini joriy qildik: agar mijoz stansiyaga murojaat qilsa, ehtiyot qismlar yoki ta’mirlashda muammolar yuzaga kelsa, biz to’g’ridan-to’g’ri mutaxassislarimizni yordamga jo’natamiz yoki ularni onlayn tarzda hal qilish uchun o’zaro aloqada bo’lamiz.

Bundan tashqari, biz Moskvada markaziy ehtiyot qismlar omborini tashkil qildik, u butun mamlakat bo’ylab dilerlik tarmog’ini zarur qismlar bilan ta’minlaydi. Agar biror narsa mavjud bo’lmasa, biz tezda havo orqali etkazib beramiz. Shu bilan birga, mijoz uchun ehtiyot qismning narxi o’zgarmaydi – qimmat transportga qaramay, narxlar ro’yxatida e’lon qilinganidek qoladi.

Umuman olganda, men buni alohida ta’kidlamoqchiman, Dongfeng brendi dilerlarga katta talablar qo’ymaydi. Biz dilerlarni ulkan sarmoyalar kiritishga majburlamaymiz, aksincha, ularga yordam beramiz.

Agar biz dilerlik ishbilarmonlik va professional ishlarga mas’uliyatli munosabat bilan ajralib turishini va sherik kompaniya rahbariyati hamkorlik qilishni chin dildan istayotganini ko’rsak, biz uni har doim qo’limizdan kelgan barcha narsalar bilan: dizayn va mintaqaviy reklama bilan qo’llab-quvvatlashga tayyormiz. diler moliyalashtirishda qiyinchiliklarga duch kelmasligi uchun tovar krediti va boshqalar bilan.

– Brend qaysi mintaqalarda eng yaxshi savdoga ega?

– Moskva eng ko’p sotadi. Sankt-Peterburg, Krasnodar, Nijniy Novgorodda yaxshi savdo.

– Sizda dilerlik tarmog’ini rivojlantirish bo’yicha ulkan rejalar mavjud. Siz uchun qaysi mintaqalar eng qiziqroq?

– Ha, biz rivojlanmoqchimiz va buning uchun zarur imkoniyatlarga egamiz. Endi biz quyidagi mintaqalarda sheriklar izlayapmiz: Moskva va Moskva viloyati, Surgut, Qozon, Sankt-Peterburg, Irkutsk, Krasnodar, Yekaterinburg, Yakutsk, Novosibirsk, Kemerovo va Blagoveshchensk.

Biz doimo bozorni o’rganamiz, qiziqish bildirgan kompaniyalar bilan muloqot qilamiz, ya’ni. ish juda faol.

Albatta, bizda dilerlar ochish rejasi bor, lekin biz bunga to’liq o’ylamasdan amal qilmaymiz. Ishonchim komilki, paydo bo’lganidek to’satdan yo’q bo’lib ketadigan o’nlab «bir kunlik» emas, balki bitta yuqori sifatli, barqaror sherikni topish va u bilan ko’p yillar davomida qo’lma-qo’l ishlash.

DFM AX4 – bu 117 ot kuchiga ega 1,6 litrli tabiiy aspiratsiyalangan benzinli dvigatel bilan jihozlangan old g’ildirakli krossover. bilan. Bundan tashqari, 1,4 litr turbochargali 133 ot kuchiga ega dvigatel sertifikatlangan, ammo hozirgacha Rossiyaga bunday modifikatsiyani etkazib berish rejalashtirilmagan. Transmissiya 5 pog’onali «mexanika» va ikkita kavramali 6 pog’onali «avtomatik» Getragni taqdim etadi. Model zamonaviy va ergonomik trim bilan jihozlangan keng interyer va ko’ngilochar xizmatlarning keng doirasi bilan ajralib turadi. Ichki xususiyatlar orasida egasining kayfiyatiga mos ravishda o’zgartirilishi mumkin bo’lgan sakkizta soyada atmosfera yoritilishi va har bir yo’lovchi uchun ovoz balandligini optimallashtiradigan raqamli atrof-muhit ovozli tizimi Arkamys tomonidan 3D Sound. Dongfeng AX4 to’plamiga faol yordamchi liniyalarga ega bo’lgan orqa ko’rish kamerasi, tugmachasiz kirish va dvigatelni ishga tushirish tizimi, 6 xavfsizlik yostig’i va piyoda yoki avtomashina oldida past tezlikda avtomatik tormozlash tizimi kiradi.

– Rossiya bozorida qanday qiyinchiliklarga duch kelasiz?

– Rossiya bozori juda raqobatbardosh. Iste’molchilar avtomobil ishlab chiqaruvchilarga tobora yuqori talablarni qo’ymoqdalar. Har kim o’z mahsulotlarini iloji boricha mahalliy bozorga va uning madaniy xususiyatlariga moslashtirishga harakat qiladi.

Men bu erda duch kelgan uchta asosiy muammolarga to’xtalib o’tmoqchiman. Birinchidan, aytganimdek, kuchli raqobat mavjud. Xalqaro etakchi avtomobil ishlab chiqaruvchilari bilan taqqoslaganda, Dongfeng Rossiya bozorida qisqa tarixga ega. Kompaniya hali ham o’z o’rnini aniqlash va mahalliy bozorda tan olinishi ustida ishlashi kerak.

Ikkinchidan, mahsulotni ishlab chiqish va takomillashtirish muammosi. Iste’molchilar talabi, davlat standartlari va atrof-muhit talablarining doimiy o’zgarishi kompaniyalarni talabni qondirish va tejamkor bo’lish uchun tegishli bozorlarga kirishga va tegishli mahsulotlar va texnologiyalarni ishlab chiqarishga majbur qilmoqda. Bularning barchasi Dongfengning rivojlanishini murakkablashtiradi.

Uchinchidan, beqaror xalqaro vaziyat. Umuman olganda, bugungi kunda dunyo globallashuv yo’lidan bormoqda, ammo valyuta kurslari va neft narxlarining beqarorligi kabi omillar xalqaro savdo uchun ma’lum qiyinchiliklarni keltirib chiqarmoqda. Shuning uchun biz rejalashtirishda barcha shu kabi jihatlarni hisobga olishimiz, o’z vaqtida munosabat bildirishimiz va to’g’ri baholashimiz kerak.

– Rossiya bozorining yuqori raqobatbardoshligini ta’kidlab, siz baribir Dongfeng AX4 modelini raqobatdosh segmentlardan birida namoyish etasiz …

– Ha, bu haqiqat. Ammo Dongfeng AX4 – men aytmoqchimanki, ushbu segmentda juda ko’p ajralib turadigan dizaynerlik avtomobili. AX4 zamonaviy va tejamkor shahar SUV. Bu zamonaviy va noyob organik dizaynni yoshlar va estetlarning ehtiyojlarini qondirish uchun birlashtiradi. Individuallik va sifatning kombinatsiyasi uning asosiy afzalliklari hisoblanadi. Men Dongfeng AX4 auditoriyasini juda yaxshi ko’raman va u o’z xaridorini osongina topishiga aminman. Bundan tashqari, biz o’z tarkibimizda brendning imkoniyatlarini ochib beradigan, uni eng yaxshi tomondan tavsiflovchi bunday modelga ega bo’lishimiz shart.

Va shunga qaramay, avtoulovlarni samarali sotish uchun eng to’liq modellarni shakllantirish kerak – bu bizning strategiyamizning bir qismidir. Salonga kiradigan potentsial mijozga keng tanlov berilishi kerak. Bu muvaffaqiyat uchun asosdir.

Dongfeng 580 – 7 kishilik tanasi bo’lgan o’rta kattalikdagi krossover. Nisbatan ixcham o’lchamlari (4680 x 1845 x 1715 mm) bo’lgan avtomobil 2780 mm katta g’ildirak bazasiga ega. Uch qatorli tartib keng konvertatsiya qilish imkoniyatlarini beradi: 7 kishilik avtoulovdan u tezda yo’lovchilar va katta hajmdagi yuklarni tashish uchun mo’ljallangan 2 kishilik o’rindiqqa aylanadi. Jami 6 o’rindiqni katlama kombinatsiyasi mavjud. Dongfeng 580 old g’ildirakli dvigatel diapazoni ikkita benzinli quvvat bloklaridan iborat: 1,8 litrli 132 ot kuchiga ega tabiiy ravishda chiqarilgan SFG18. bilan. va 145 ot kuchiga ega 1,5 litrli turboşarjli SFG15T. Tanlash uchun uchta vites qutisi mavjud: 5 yoki 6 pog’onali mexanik uzatmalar qutisi yoki Punch Powerglide tomonidan ishlab chiqarilgan CVT variatori. Dongfeng 580 uskunalarining boy ro’yxatiga navigatsiya tizimi, standart videoregistrator, ko’p qirrali kameralar, salonga kalitsiz kirish va tugmachali dvigatelni ishga tushirish tizimi, elektron tormoz tizimi, panoramali tom va boshqalar kiradi.

– To’liq g’ildirakchali haydovchi yangi modellar uchun rejalashtirilganmi?

– Hozirda Rossiya bozoridagi barcha krossoverlar old g’ildiraklardir. Kelgusi yilning oxiriga kelib, Rossiyada to’liq g’ildiraklar haydovchining qanchalik dolzarbligini tushunib, biz butunlay yangi modelni namoyish etishni rejalashtirmoqdamiz – endi bu to’liq g’ildirakli haydovchi bo’ladi.

Haqiqat shundaki, Xitoy bozorida to’rt g’ildirakli haydovchiga ega modellar unchalik ko’p emas. Va Rossiya bozori hali u uchun maxsus takomillashtirish va modernizatsiya qilish hajmiga erishmagan. Ammo global kengayish strategiyasining bir qismi sifatida biz bir qator to’liq g’ildirakchali modellarni ishga tushirmoqchimiz, ularning ba’zilari Rossiyaga ham kelishi kerak.

– Rossiya bozorida yangi modellarning chiqarilishi bilan qanday umidlarni bog’laysiz?

«Ushbu ikkita krossover, Dongfeng 580 va Dongfeng AX4, shubhasiz yosh xaridorlarni yutib yuboradi. Dongfengning maksimal ko’magi va Rossiya vakolatxonasining mashaqqatli mehnati bilan ular Rossiya bozorida muvaffaqiyatli sotilib, iste’molchilarga yangi narsalar ochib, Dongfeng brendini ommalashtirishiga ishonaman.